پایگاه روشنگری

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

پایگاه روشنگری

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

پایگاه روشنگری
به پایگاه روشنگری خوش آمدید


ما می‌توانیم بارها و بارها به افراد موردعلاقه‌مان بگوییم که به آنها توجه داریم اما صرفا گفتنش فایده‌ای ندارد. ترفندش در این است که این توجه را نشان دهیم.
چند روش برای شروع:

چند روش برای شروع:

   1. صبح‌ها بعداز بیدارشدن و قبل از هرکاردیگری، همسرتان را ببوسید و شب هم قبل از خواب همین‌کار را بکنید. هروقت بعد از مدت کوتاهی همدیگر را دیدید، اورا در آغوش بکشید. بوسیدن همیشه هم نباید به رابطه جنسی منجر شود، اما همیشه احساسات بین شما را تقویت می‌کند.
  2.  لمس و تماس‌های‌تان هرچقدربیشتر غیرجنسی باشد، روابط بهتری خواهید داشت و زندگی عاشقانه‌تان محکم‌تر خواهد شد. همیشه یادتان باشد همسرتان را جوری لمس کنید که حس خوبی به او بدهد. این حس متعلق به اوست نه شما، و هرچقدر بیشتر این حس خوب را به او بدهید، حس بهتری هم دریافت خواهید کرد.
   3. به والدین همسرتان بگویید که چقدر دربزرگ‌کردن همسرتان فوق‌العاده بوده‌اند که امروز او یک همسر شگفت‌انگیز در زندگی شماست. این اشاره در بازدهی زندگی خانوادگی شما تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند. و اگر والدین او دردسترس نیستند، یک یادداشت سپاسگزاری به همسرتان هم می‌تواند تاثیری مشابه داشته باشد.
  4. همیشه از همسرتان تعریف کنید، حتی در روزی که ظاهرش آشفته است. هرچقدر به او احساس خوب بدهید، او هم احساس خوبی در رابطه‌تان به شما خواهد داد.
   5. اگر اشتباهی مرتکب شدید، هرچه زودتر عذرخواهی کنید. هرچه دیرتر این‌کار را بکنید، برای عشق‌تان دردناک‌تر و برای شما هم پیدا کردن کلمات مناسب، دشوارتر خواهد بود. عذرخواهی باید از ته دل باشد، ساده و خالص.
   6. به همسرتان نشان دهید که بی چون و چرا به او اعتماد دارید. اگر نمی‌توانید این کار را بکنید، لازم است کمی روی خود کارکنید تا به این شرایط درست دست پیدا کنید. عشق نمی‌تواند در دنیای بی‌اعتمادی، شکوفا شود.
   7.بدون مناسبت به همسرتان هدیه‌های کوچک و ارزان‌قیمت بدهید. دادن، یک فرایند است، نه یک حادثه، و چیزی است که باید به‌طور روزانه اتفاق بیفتد. بله، شما می‌خواهید رویدادهای بزرگ را جشن بگیرید، مثلا روزتولد. اما دادنی که از صمیم قلب است باید چیزی باشد که همسرتان مرتبا آن را دریافت کند.
   8. هرکاری می‌توانید بکنید تا لحن حرف زدن‌تان ملایم و دلچسب باشد تا مورد سوء تفاهم قرار نگیرید. می‌دانم اگر گاهی چیزی بیفتد و از صدایش از جا بپرم، می‌توانم با صدای بلند فریاد بزنم و تمام خانه را بترکانم! اما همه می‌دانند که من حالم خوب است و اتفاق بدی نیفتاده.
   9. اگر معمولا آشپزی نمی‌کنید، گاهی برای او چیزی شگفت‌انگیز درست کنید. اولین باری که من این کار را کردم، او فکر کرد از رستوران سفارش داده‌ام.
    10.وقتی اوقات فراغت‌تان را با هم می‌گذرانید، بیشتر آن را به گفتگو و صحبت با او بپردازید. اگر قرار است تلویزیون تماشا کنید، حداقل باهم روی یک کاناپه بنشینید و بازوهای‌تان را دورهم حلقه کنید. صمیمیت و ارتباط چیزی است که یک رابطه را موثر می‌کند.

توجه و صمیمیت، زندگی را ارزشمند می‌کند و هرکسی می‌تواند رفتارش با افراد موردعلاقه‌اش را بهتر کند. یادتان باشد که نشان دادن علاقه، بسیار قدرتمندتر از فقط بیان آن است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۰
امیرحسین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">