پایگاه روشنگری

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

پایگاه روشنگری

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

پایگاه روشنگری
به پایگاه روشنگری خوش آمدید

۴۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

تحقیقاتی علمی که روی ساختار مغز انیشتین انجام شده نشان می دهد که مغز این دانشمند نابغه با مغز انسانهای عادی متفاوت است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۱
امیرحسین

به گزارش آلامتو به نقل از success ؛ عادات گفتگوی‌تان می‌تواند باعث پیروزی یا شکست در حرفه‌تان شود ، بنابراین عادات بدتان را اصلاح کنید . آیا هر روز سعی می‌کنید در کارتان خودی نشان دهید و با تمام توان‌تان کار می‌کنید و همیشه تلاش می‌کنید بهتر از قبل باشید ؟ این عالیست ! اما کافی نیست ، چون عادات حرف زدن و مکالمه‌تان می‌تواند از نیروی‌تان برای موفقیت شغلی بکاهد ، حتی اگر عملکردتان بی عیب و نقص باشد .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۱۱
امیرحسین

توانایی برقراری یک مکالمه طبیعی، کلید موفقیت در دنیای حرفه‌ای است. دانستن این‌که چه زمانی یک بحث را شروع کنید، با پرسش‌های موثر جذابیتش را حفظ کنید، قضایای خودتان را به اشتراک بگذارید و مکالمه را با مهربانی خاتمه دهید، یک هنر است. بنابراین آیا شما یک سخنگوی روان و خوب هستید؟ یاد بگیرید که چگونه با استفاده از این هفت تکنیک، در مکالمات، ارتباط برقرار کنید:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۵۲
امیرحسین


ما می‌توانیم بارها و بارها به افراد موردعلاقه‌مان بگوییم که به آنها توجه داریم اما صرفا گفتنش فایده‌ای ندارد. ترفندش در این است که این توجه را نشان دهیم.
چند روش برای شروع:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۳۳
امیرحسین

فقیرترین ثروتمند جهان

در حال حاضر بیش از یک میلیارد و 400 میلیون نفر در جهان به کمک نبوغ مارک زاکربرگ، موسس فیس‌بوک با هم در ارتباط هستند.

به گزارش ایسنا، مرتبط کردن این تعداد از افراد و ارائه تبلیغات به آنها زاکربرگ و شرکت وی را به شدت ثروتمند کرده است. دانشجوی انصرافی هاروارد در حال حاضر دارایی خالص در حدود 33 میلیارد و 400 میلیون دلار دارد که وی را به شانزدهمین میلیاردر جهان در فهرست فوربس تبدیل می‌کند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۴۰
امیرحسین

21ژوئن، روز جهانی پدر بود. وب‌سایت بیزنس اینسایدر به مناسب این روز، بهترین نصیحت پدران ۱۴ تن از افراد فوق موفق دنیا را گردآوری و منتشر کرده است. در ادامه همراه زومیت باشید تا ببینید، بزرگ‌ترین و موفق‌ترین افراد در ینگه دنیا هم بعد از عمری صدرنشینی و موفقیت، هنوز نصیحت پدرانشان را به یاد دارند و از آن الگو گرفته‌اند.

معمولا پشت سر هر مدیر اجرایی، یک کمیته‌ی غیررسمی مشورتی وجود دارد که باعث و بانی موفقیت‌های این افراد هستند. مربیان، هم‌دانشگاهی‌ها، شرکای زندگی و در مواردی، پدران، عضو این کمیته‌های مشورتی هستند.

احتمالا پندهای پدرانه به تنهایی شما را ریچارد برانسون و بیل گیتس نمی‌کند؛ اما دوز به اندازه‌ی نصیحت‌های پدرانه، ضرری هم نخواهد داشت.

نصحیت‌هایی که صحبتش شد، این‌ها هستند:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۳۳
امیرحسین

گروهک تروریستی داعش، ماشین‌های اسباب بازی کنترل‌دار را برای انجام عملیات تروریستی به کار گرفت.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۱۱
امیرحسین

آشیش اولین شرکت وام خود را در سن 15 سالگی و با دریافت یک وام پنج هزار دلاری در سال 1996 تاسیس کرد. بانکداری، بنگاه‌داری و تجارت الکترونیک از جمله شغل‌های این سرمایه‌گذار اوگاندایی بوده است که در نهایت منجر به تاسیس «امپراتوری تکار» شد.

به گزارش آلامتو به نقل از فرادید ؛ آشیش تکار (Ashish Thakkar) در 15 سالگی مدرسه را ترک کرد تا فروشگاه کامپیوتری کوچک خود را به راه بیندازد. حالا گستره کاری Mara Group به بیست کشور رسیده و آشیش تکار لقب «جوان‌ترین میلیاردر آفریقا» را یدک می‌کشد.

در اواخر سال 2013، او با مدیر سابق Barclays مشارکت کرد تا بر روی پروژه Atlas Mara سرمایه‌گذاری کنند. هدف آن‌ها 250 میلیون دلار بود، اما در نهایت 325 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کردند. با این حال، افق نگاه او به آفریقا محدود نمی‌شود. او اولین آفریقایی بود که برای سفر به فضا در شرکت «ویرجین گلکتیک» ثبت نام کرد.
در ادامه گفتگوی سی ان ان با تکار را می‌خوانید:

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۷
امیرحسین


بنظر شما هوش هیجانی چه مفهومی دارد؟ اگر نمی‌دانید، به زودی متوجه خواهید شد. درک و پذیرش خود و دیگران می‌تواند دشوار باشد اما بسیار رهایی بخش است.

برخی از افراد در دنیا هستند که بطور کلی بنظر می‌رسد در وجود خودشان، احساس آرامش می‌کنند. این جهان پر از شخصیت‌های مختلف است. از کسانی که به طور مادر زاد رهبر به دنیا آمده‌اند تا کسانی که از بقیه، مراقبت می‌کنند. بعضی نیز قادر هستند افکار مردم را بخوانند و تشخیص دهند که آنها به چه چیزی نیاز دارند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۰۳
امیرحسین

اگر توانایی‌های هیجانی‌تان در کنترل شما نیستند، اگر خودآگاهی ندارید، اگر نمی‌توانید هیجانات فرساینده و آزاردهنده‌تان را مدیریت کنید، اگر نمی‌توانید حس همدردی و روابط موثرداشته باشید، دیگر مهم نیست که تا چه حد باهوشید، قرار نیست خیلی فراتراز این‌ها بروید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۰۱
امیرحسین